För kärleken.



Idag fick vi finbrev på posten. Sambons syster ska gifta sig i sommar, och jag fick äran att göra inbjudningskorten. Det är alltid lite otäckt att skicka saker på tryck, speciellt när det är produkter man gjort åt någon annan. Det är inte alltid färger och format stämmer överens med bilden man har på skärmen och i huvudet (Vi har redan sett exempel på skrivare som skriver grönt fast de inte ska) men när korten äntligen kom blev det precis som jag tänkt mig. Övning verkar ge färdighet.

Jag hoppas absolut inte att sista gången jag får göra inbjudningar, så går du i giftastankar vet du vart du ska vända dig! Nu måste jag bara hitta en lämplig klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0