att gå med flödet



Som sagt, inspirationen, solen och kärleken spirar. Efter en intensiv dag framför indesign gav jag upp broschyr-layoutandet och övergick till ett mer privat skapande. Tänkte göra en glad gul prick att pryda min talelist ovanför arbetsplatsen med. Glad i hågen gick jag till skolan för att använda de stora, billiga skrivarna för att printa ut mitt mästerverk som var tänkt som en fin överraskning till ingenjörssambon. Han som om möjligt har ännu mer studier än mig och mina kamrater för tillfället. Det gick sådär, 100 procent yellow blev lite förvånande en fin pärongrön färg.  Hoppas Sambon blir lika glad ändå. Och är inte papperstejp det bästa som hänt mänskligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0