Malm makeover

Jag har ganska länge gått och retat mig på vårt sängbord, ett alldeles vanligt Malm från Ikea, som efter ett par år av trogen tjänst börjat flagna, bubbla sig och efter många frukostar och vattenglas blivit ganska repigt. Desutom är vårt sovrum fortfarande ganska opersonligt och tråkigt. Jag har funderat på att byta ut det, men de enda jag varit intresserade av har legat alldeles över min student-budget. Efter att grannarna klätt om sitt skrivbord med snyggt resultat bestämde vi oss för att prova samma sak. Nu är inte tålamod min starka sida, så lite bubbligt är det fortarande (jag vägrar lägga timmar på att slipa ikeamöbler!) men betydligt mindre slitet än förut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0