Då var det dags igen...

De senaste åren har jag bloggat, först på ljudligt.blogspot.com, senare på studentjävlar.se och under korta men intensiva perioder på Rawbar.se och dinmammaborinorge.blogspot.com. Sen gav jag upp. Inspirationen gav vika och jag gick ner i ett träsk där jag bara skrev forskningsrapporter och lättlästa myndighetstexter. Det har sin charm men jag har saknat det här. Våren gjorde intåg i min nya lägenhet och i min textsjäl. Jag öppnade fönstrerna och in strömmade inspiration och solljus, trots att min kropp värker från stressen kring det analkande examensarbetet i textdesign. Det är dags igen! Den här gången mindre musik och mer grafisk och gula pallar! Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0